søndag 1. juli 2012

Sommer kommer?

Det er ikke godt å vite om det blir noe skikkelig sommer i år heller, men jeg håper fortsatt, og bestemte meg for å bruke aller siste biten med lilla sommerfrotte til å sy en shorts til lillefrøken. Jeg hadde et lite broderi jeg ville bruke, og det passet igrunnen fint på shortsen. Dessuten hadde jeg allerede laget en t-skjorte i lilla og hvit som trengte noe tilbehør.
Jeg har brukt mønster i Ottobre som utgangspunkt, men har latt være å kante, og har kuttet den på høyden oppe og brukt ribb oppe i stedet for strikk.
Lommene ble latterlig små, men men... str 98.

Jersey og ribb er fra S&S, og frotteen fra Kreativ.


Synes den ble søt jeg, så nå håper jeg virkelig på sommer!

1 kommentar:

  1. Så flott sett, håper det har blitt brukt til tross for kald sommer. Likte spesielt godt shortsen med det søte broderiet.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...