lørdag 11. januar 2014

Nytt år og nye klær!

Først vil jeg ønske alle sammen et riktig godt nytt år!

Jeg har allerede sydd noen klær til lillefrøken i det nye året. De skal få lov å hoppe forbi julekjolen hennes også, den fortjener definitivt sitt eget blogginnlegg, og det skal den få også!

Klærne jeg viser frem nå, er også sydd fra mønstre etter Heilt Spesiell og Jubel. Genseren er en slags miks, så den finner man ikke i boken i den kombinasjonen, men det er så fint med den boken, at man kan gjøre som man vil, og bare la seg inspirere av deres forslag!

Jeg ble fornøyd med fargekombinasjonene. Det viser ikke så godt på bildene, siden de er tatt inne om kvelden, i virkeligheten er nok fargene litt mindre skarpe. Velouren er fra Onion, og kjøpt for lenge siden. De andre stoffene er kjøpt hos Sydilla, bortsett fra den mørkerosa ribben, som er fra Ottobre. Den er kjempefin i kvaliteten, og jeg kommer nok til kjøpe mer ribb derfra!

Jeg applikerte et monster på ryggen av genseren. Jeg ser for meg at det blir litt protester på at det ikke er på forsiden, men jeg vurderte det dithen at det var nok med lommen, og trodde vel også at det var mindre plass der enn det faktisk er. Men det er fint med fin bakside også! Pelsen på monsteret er lyserosa, og valgt ut av frøknen selv. UrbanThreads har laget broderiet, som vanlig!

1-2014-01-11 23.23.041-2014-01-11 23.24.041-2014-01-11 23.24.34

6 kommentarer:

  1. Et herlig sett og for noen friske farger! Heldig jente du har :)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår! Flotte klær du har laget til jenta di :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, alle sammen! :)

    SvarSlett
  4. Stilig sett, og artig med monsteret på baksida, kjem liksom som ei gøyal overrasking når det er bak i staden for framme :-)

    SvarSlett
  5. Veldig tøft! Tipper jenta di er superfornøyd!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...