torsdag 10. oktober 2013

Heilt spesielt og jublende fint!

Jeg har jo fortsatt stort etterslep på bloggen, men må nesten blogge litt av den siste tidens produksjon! Jeg har fått den etterlengtede boken som jeg nevnte i forrige blogginnlegg, og jeg er så superfornøyd med den! Synes den hører hjemme hos de som syr barneklær! Derfor vi jeg vise det som har blitt til foreløpig. Det er masse mer på planleggingsstadiet også!

Først ut var denne kjolen, “Soppkjole”, heter den i boken. Sydd i nydelig velour fra Gekko, stjerner fra Sydilla, prikker er fra Textart og ribb fra S&S.  Knappene er KAM.

1-2013-10-05 00.12.28

Videre har jeg sydd raglanbody i herlig ull fra Myllymuksut. Den er i størrelse 56, så den er veldig søt og liten! Det er en barselgave.

1-2013-10-05 21.58.29

Så sydde jeg en heldress str 80 i oransje ull fra Janus Ull på Rull, og litt turkise ullrester fra Myllymuksut. Den skulle nok hatt seg en omgang med strykejernet ser jeg, men den er allerede gitt til mottaker.

1-2013-10-06 15.03.25

Så har jeg laget et sett av Retrogenser og Retrobukse. Frotte, stripete ribb og soppstoffet er kjøpt hos Kreativ. Dette er i str. 110, og er til lillefrøken. Passformen på buksen er helt super, og gleder meg til å prøve genseren på i morgen! Det var morsomt å sy dette settet, det er sydd sammen på en litt annerledes måte, både i sidene på beina på buksen, og foran på genseren. Stoffene er kantet sammen med kantbånd, og sydd ned etterpå. Kjempefint på begge sider!!

1-2013-10-09 22.28.241-2013-10-09 22.29.361-2013-10-07 23.41.461-2013-10-09 22.30.50

Moralen er ihvertfall at dette er en super bok, som gir SUPER inspirasjon og fine oppskrifter til baby, barn, gutter og jenter!

7 kommentarer:

  1. Så herlige klær du har sydd!
    Planlegger noen julegaver med utgangspunkt i boka.

    SvarSlett
  2. Så mye flott du har sydd! Boken er bare fantastisk inspirerende. JEg gleder meg til å sy enda mer fra den. :)

    SvarSlett
  3. Så flotte klær! Boka er flott, med gode mønstre. Jeg falt spesielt for kjolen, så flotte farger!

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har sydd! Jeg har også den boken, og synes den er fantastisk. Jeg har såvidt sydd litt, og mye mer kommer :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine klær du har sydd:-) Nå har jeg kikket litt mer rundt på bloggen din og må også nevne at jeg liker opppussingen av møblene du har gjort. Utrolig hvor stor forandring det kan bli med litt maling og tapet:-)

    SvarSlett
  6. Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

    At least 160 000 men and women are trying a easy and secret "liquids hack" to drop 2 lbs every night while they sleep.

    It is painless and it works with everybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go grab a drinking glass and fill it half the way

    2) And now use this proven hack

    and be 2 lbs skinnier in the morning!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...