søndag 26. juni 2011

Mitt første blogginnlegg

Dette er mitt aller første blogginnlegg, og det handler egentlig bare om akkurat det. Jeg har nå blitt oppfordret til å lage en blogg for å dele det jeg ellers liker å dele på Facebook, eller ulike forum. Jeg har også tenkt at det må jo være enklere å ha en blogg å dele mine kreasjoner på, så kan de som ønsker det følge med.

Jeg kan som sagt ikke noe om blogging ennå, så får lære litt etterhvert. Jeg har heller ikke bestemt meg for hvor aktiv jeg vil være, eller hva jeg skal fokusere på.  

Jeg har bestemt at det neste innlegget blir oppskrift på mine lavkarbo peanøttmuffins. Det finnes ikke så mange bilder til dette innlegget, så kanskje jeg skal lage et skikkelig innlegg neste gang jeg baker muffinsene.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med din egen blogg.
    Blir spennende å følge med på alle de gode oppskriftene dine, på ditt flotte sy-arbeid og alt annet du nå kommer til å legge inn på bloggen.
    Klem fra Kristine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...